دانلود

قالب ناز | طعمی متفاوت از خدمت رسانی
http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif


خلاصه داستان : :داستان فیلم از جایی آغاز می شود که احمد با خبر می‌شود که پروانه، خواهر دوست و هم‌کلاسی سابقش خانه و خانواده‌اش را در شهرستان رها کرده و به تهران آمده است. احمد می‌پذیرد که پروانه را پیدا کند و او را راضی کند که به خانه و خانواده‌اش برگردد.

نام فیلم : ابرهای ارغوانی

ژانر : اجتماعی

فرمت : Mp4

کیفیت : کیفیت خوب

کارگردان : سیامک شایقی

حجم : ۳۷۶ مگابایت

 

خلاصه داستان : : این فیلم در ژانر درام با قالبی اجتماعی مصائب و علاقمندی های یک جوان عشق فیلم را به تصویر می کشد که در طول داستان با مشکلات فراوانی روبرو می شود و…..

ژانر: اجتماعی

نام فیلم : آخر خط

فرمت : Mp4

کیفیت : کیفیت خوب , عالی

کارگردان : مجتبی توانا

حجم : ۳۴۷ , ۵۱۸ مگابایت

 

|نامزد یک جایزه اسکار و برنده و نامزد ۴ جایزه بین المللی دیگر|

نام فارسی فیلم : اومبرتو دی

ژانر:درام

کیفیت : ۷۲۰p

حجم :  ۶۷۷ مگابایت

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

صوت دوبله بصورت جداگانه

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان :  « اومبرتو » ( باتیستى ) کارمند سابق مسنى است که با حقوق ناچیز بازنشستگى روزگار مى‏گذراند . او کم‏کم به این نتیجه مى‏رسد که امیدى به بهبود اوضاع نیست و تصمیم به خودکشى مى‏گیرد .

 

کارگردان:فرشید سلیمی

تهیه کننده:سید محمود رضوی

بازیگران:

مهران رجبی، رامین راستاد، سحر زکریا، حسین سلیمانی و شهرام ابراهیمی

خلاصه فیلم:

«۱۹ بزرگ‌تر از ۲۰» روایت گر زندگی شخصی به نام نیما امجد است که بعد از متولد شدن فرزندش در بیمارستان به دلایلی همسرش را‌‌ رها می‌کند و مجبور به فرار می‌شود اما بعد از ۵ سال و با ورود شخصی به نام سامان، نیما دوباره برای بدست آوردن همسر سابقش دست به اتفاقات جالبی می‌زند.

 

ترفند های امنیتی و ضد هک در وبلاگنویسی

 

سلام با یه مطلب مفید دیگه بروز هستم و پشنهاد میکنم که حتما این مطلب رو بخونید چون بهتون کمک میکنه تا با مسائل امنیتی بیشتر آشنا بشید و بتونید تا حد قابل توجه ای در مقابل هکر ها مقاومت کنید .

 

۱- بیشتر کسانی که در کل وب اکانت دارن از کلمه عبور ساده استفاده می کنن مثل این رمز عبور(۱۳۵۹) که طرف از سال تولدش استفاده کرده و یا رمز عبور دیگه ای که به صورت ۹۹۹۹ بود و یکی دیگه دوبار نام کاربری خودش رو پشت سر هم وارد کرده بود که همانطور میدونید حدس زدن اینطور پسوردها برای کسانی که دنبال هر فرصتی برای بدست آوردن وبلاگ شما هستند زیادم سخت نیست .

پس توصیه میکنم که از انتخاب رمزهای ساده خودداری کنید و حتما" از یه پسورد با ترکیب عدد و حرف و سیمبل(symbol) استفاده کنین، چون اغلب کاربران از فراموش کردن رمزشون می ترسند در حالی که ترس هک شدن وبلاگ خیلی بیشتر از فراموشی پسورده .

 ضمنا" بعد از فراموش کردن میشه براحتی راهی پیدا کرد(مثلا می تونید درخواست بدید تا رمز به ایمیل خصوصی شما ارسال بشه) ولی بعد از هک شدن هیچ راهی نیست اگه هم باشه خیلی خیلی مشکل و درصدش پایینه که وبلاگ هک شده بهتون برگرده .

مثلا این رمز نمونه از امنیت بالایی برخوردار است. مثال: #۹]۲h3&7pzn

 

» حالا اگه ایمیل خصوصی شما هک بشه چی؟ 

هک شدن ایمیل خصوصی تقریبا مساوی با هک شدن وبلاگه پس خیلی مراقب ایمیل خصوصی تون باشید و هیچ وقت از اون بجز برای کارای خیلی خصوصی و معتبر استفاده نکنین، مثلا هیچ وقت از ID تو مسنجرها مخصوصا یاهو استفاده نکنین چون حتما" خودتونم میدونید که هک شدن در مسنجری مثل یاهو چقدر راحته .

 

۲- مهمترین راه هک کردن یک ویلاگ اینه که یک نرم افزار جاسوسی به رایانه شما راه پیدا کنه و همه اطلاعات مهم و شخصی مثل پسوردها و... رو جمع آوری کنه (به صورت اتوماتیک) بعد در زمان اتصال به اینترنت بدون اینکه شما به چیزی مشکوک بشید پسوردها رو به ایمیل هکر میفرسته پس همیشه یکی از آنتی ویروس های بروز و معروف دنیا رو روی سیستمتون داشته باشین و آپدیت زود به زود آنتی ویروس شما از نوع آن مهمتره .

آنتی ویروس ها بیشتر یه دیوار آتش تو خودشون دارن که مانع از نصب برنامه ها بدون اجازه ی شما حتی برنامه های مفید میشه و قبل از اینکه شما بخواین برنامه ای رو بصورت دلخواه یا برنامه ای بطور خودکار نصب کنین به شما هشدار میده که برنامه ای با مشخصات فوق قصد نصب شدن داره پس همیشه مراقب هشدارهایی که از طرف آنتی ویروستون صادر میشه باشین و بدون اطلاع اونها رو تایید نکنین شما اگه حتی خیلی کم با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشین می تونید ترجمه هشدارها رو درک کنید .

 

۳- همیشه هنگام وبگردی مراقب صفحه هایی که به آنها وارد می شوید باشید و روی هر لینکی کلیک نکنید و هنگام چت با دوستان اگر دوستتان برایتان لینکی فرستاد حتما از او بپرسید که او چنین لینکی فرستاده زیرا ویروسهایی هستند که با هک کردن دوستتان بدون اینکه خود دوست شما بداند خود را جای دوستتان جا می زنند و به این ترتیب به صورت درختی و براحتی گسترش میابند زیرا شما نمی دانید که این لینک را واقعا دوستتان نفرستاده و ممکن است ویروسی وحشتناک در پشت لینک مخفی شده باشد.

 

۴- اگه از رایانه های عمومی مثل کافی نت ها یا کامپیوتر دانشگاه و اداره و... استفاده می کنین از تمیز بودن اونها از ویروس ،تروجان و برنامه ی جاسوسی مطمئن باشید و اگه مطمئن نیستید از اون برای وارد شدن به مدیریت وبلاگتون استفاده نکنین . 

ضمناً مراقب باشین به سوالاتی که مرورگرها ازتون واسه بخاطر آوردن پسوردتون تو یه رایانه میپرسن پاسخ منفی بدهید (برای مثال اگه واسه اولین بار از یه رایانه وارد سایت بلاگفا میشید از شما سوال میشه که آیا می خواهید این کامپیوتر نام کاربری و پسورد شما را بخاطر بیاورد) و همچنین مراقب باشید که گزینه ی بخاطر سپاری شما که معمولا در کنار قسمت ورود هر سایت قرار دارد تیک نخورده باشد (مثلا یاهو مسنجر) . در ضمن آخرین رمزی که در بسیاری سایت ها وارد می کنید در ریجستری ویندوز باقی می ماند و بسادگی قابل دسترسی است برای جلوگیری از سواستفاده از این را در هنگام ترک کامپیوتر یکبار نام و رمز خود را اشتباه وارد کنید و تا به شما اخطار اشتباه بودن داده شود به این ترتیب رمزی که در ریجستری ویندوز باقی می ماند یک رمز اشتباه است.

 

۵- هیچ وقت به فردی که رمز عبور شما را از هر طریقی و با هر عنوانی درخواست می کند اعتماد نکنید و سعی کنید فاصله ی زمانی بین تغییر رمز خود را بسیار کوتاه کنید مثلا هر هفته یا حداقل هر ماه از یک رمز عبور استفاده کنید . البته بیشتر افراد سواستفاده گر از طریق ارسال ایمیل سعی می کنند رمز عبور شما را بدست آورند پس باز هم تاکید میکنم به ایمیلهایتان حساس باشید و در هیچ صورت ایمیلهایی که با خود فایل ضمیمه دارند را اگر از طرف افراد ناشناس است یا از طرف کسی است که به او اعتماد کامل ندارید باز نکنید حتی ممکن است که دوستان شما هم بخواهند برای شوخی کردن با شما وبلاگتان را هک کرد و مدتی به قول خودشان شما را اذیت کنند پس مراقب باشید . (منبع مطلب)

 

منبع محمد مافی

دانلود فیلم پنهان با لینک مستقیم

 

خلاصه داستان : :شهرمان انقدر بزرگ شده که این همه اتوبان هم از پس نزدیک کردن راه هایش بر نیامده، کم کم از خاطرمان میرود که چگونه دردهای پنهان را بفهمیم…..

ژانر: اجتماعی

نام فیلم : پنهان

فرمت : Mkv

کیفیت : کیفیت عالی

کارگردان : مهدی رحمانی

حجم : ۷۵۴ مگابایت

زمان : ۹۰ دقیقه

 

ژانر: ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۴

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: WEB-DL 720p | فوق العاده

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : بزودی

لینک IMDB

خلاصه داستان : یک جوان بلند پرواز املاک و مستغلات ، خانه ای که گذشته تاریکی دارد را به زن و شوهری می فروشد اما…

 

 

کارگردان: مهرداد فرید

سال تولید: ۱۳۸۹

موضوع: طنز

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

بازیگران:

رضا عطاران، الناز شاکردوست، غلامحسین لطفی، فریبا متخصص، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، برزو ارجمند، مریم امیر جلالی، مریم سعادت، ملکه رنجبر و…

خلاصه فیلم از ما بهترون

احسان روزنامه نگاری نیمه روشنفکر است که تاکنون هرچه نوشته، مورد توجه مردم واقع نشده است. تا اینکه سلسله گزارش هایی را می نویسد که کاملاً عامه پسند و درباره رمالی است. انتشار این گزارش ها اگرچه نام احسان را به عنوان روزنامه نگاری موفق سر زبان می اندازد، اما او را دچار دردسرهای عجیب می کند و…

 

کارگردان : سیروس الوند

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۸۹

مدت زمان : ۱۰۳ دقیقه

حجم :  ۷۵۳ – ۳۷۷  MB

فرمت : MP4

بازیگران: : فریبرز عرب‌نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی، زیبا بروفه، ویشکا آسایش، آهو خردمند و…

خلاصه داستان فیلم پرتقال خونی : پرتقال خونی روایت داستان مهندس میانسالی به نام والا است که در آستانه جدایی از همسرش میباشد. در این بین دختر جوانی به نام ترمه برای طراحی دکور دفتر کارش می‌آید و رفته رفته این آشنایی به شکل‌گیری رابطه‌ای عاطفی می‌انجامد.والا که زخم خورده از زندگی مشترک است با احتیاط و کمی بدبینانه در این رابطه پیش می رود تا اینکه شخصی به نام سیاوش قدم در زندگی ترمه می‌گذارد و…